Coffee, Sir?

El conseller Mena i bona part del seu equip tenen la capacitat de no deixar de sorprendre’ns en les seves intervencions parlamentàries. La darrera va ser a la passada comissió parlamentària que estudia les polítiques de joventut i que integra a representants d’organitzacions juvenils i diputats, quan enfilat dalt d’una espiral discursiva per justificar que l’exili econòmic de molts dels nostres amics i amigues és una lliure decisió de mobilitat laboral per experimentar noves sensacions, va receptar als membres de la comissió (després de qüestionar el nostre nivell d’anglès sense cap mena de raó) agafar el primer vol a Londres i posar-se a servir cafès. Aquesta frase que demostra el grau de coneixement i empatia amb la realitat juvenil va venir precedida d’asseveracions del secretari general del Departament d’Empresa i Ocupació, Enric Colet, que es va quedar ben ample receptant “als joves que estiguin indignats, que creïn empreses, que és una bona forma de que se’ls hi passi la indignació”... (continua llegint)

Pere Aragonès
Nascut a Pineda de Mar el 16 de novembre de 1982. Diputat al Parlament de Catalunya i Regidor a l'Ajuntament de Pineda de Mar.