El Penedès reduït a “un lobby”?

La mateixa setmana que es fa públic que CiU més PP a la Diputació de Barcelona han fulminat la marca turística Penedès, CiU s’autoanomena la veu del Penedès a Madrid i vol que el Penedès quedi reduït a “un lobby” (un grup de defensa d’interessos).

Segons la nota de premsa de la Diputació: “El Consell de Direcció de l'Agència Catalana de Turisme ha donat el seu vist-i-plau a la creació de la marca turística "Costa Barcelona". L'aprovació suposa la resposta positiva a la proposta a favor de la nova marca presentada pel vicepresident primer de la Diputació de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, a la Direcció General de Turisme, a partir de la sol·licitud realitzada pels sectors públics i privats de les comarques del Maresme, Baix Llobregat, Garraf i Alt Penedès respecte a la necessitat de crear una marca turística comuna que integri les zones costaneres del nord i el sud de la província de Barcelona”.

Lamento profundament que, una vegada més, es faci campanya electoral amb els sentiments dels penedesencs. Però, el pitjor és que ens enganyin tan barroerament. PP i CiU al Penedès diuen que defensen el territori i ara que manen, fulminen la marca turística Penedès i redueixen les aspiracions territorials a “convertir-nos en un lobby”.

No ho podem permetre!