Envia a un/a amic/ga:

Mancomunar serveis, consultes i fi de campanya

Avui El Punt també s’ha fet ressò de la trobada que vaig tenir amb en Quim Ponsarnau, Cap de Llista d'ERC a Arenys de Mar, i amb Ignasi Límia, Cap de Llista d'ERC a Sant Iscle de Vallalta. Som pobles veïns i, si accedim als respectius Governs Municipals, tenim clar que hem de mancomunar serveis.

La nostra prioritat són les persones, i tenim clar que millorar el servei als vilatans i optimitzar els recursos municipals passa per mancomunar serveis. Temes relacionats amb el transport públic, la deixalleria i la recollida selectiva, la promoció turística dels tres pobles com un motor econòmic més de la zona, les instal·lacions esportives, el pas digne entre els dos Arenys, etc. els hem tractat sota el nus viari de l’autopista per subratllar que, amb els actuals governs municipals, van passant els anys, i encara no s’han solucionat els problemes per als vianants en aquesta zona.

Aquest és un tema que preocupa, i l’Olga em pregunta a través d’un comentari al bloc com pensem solucionar la connexió dels dos marges de la Riera a l’alçada de l’Ajup i Can Jalpí. És un altre tema que porta molts anys pendent de solució. Des d’Esquerra apostem per una rotonda a la zona de la gasolinera i ens comprometem a insistir a la Generalitat en la necessitat de solucionar aquest problema de mobilitat. El projecte del “Mirador de la Riera” a la zona de Can Jalpí, pensem que també ha de contemplar l’accés i el creuament de la Riera des de la banda de llevant. A més, com hem posat de manifest, pensem que la coordinació i les reivindicacions conjuntes amb Arenys de Mar ens ajudaran a resoldre d’una vegada els problemes de mobilitat en aquesta zona.

I s’acaba aquesta campanya electoral... La gent d’Esquerra hem treballat molt i bé. Tenim el millor projecte i el millor equip. I ara, també, tinc el dubte de si els veïns d’Arenys de Munt així ho valoraran diumenge vinent. Siguin quins siguin els resultats electorals, aquests mesos de treball intens ha valgut la pena viure’ls. Ara me’n vaig a sopar amb els companys de partit. Ara me’n vaig a sopar amb els amics.

Joan Rabasseda
  Tècnic superior de l’Administració de la Generalitat de Catalunya des del 1988, expert en sistemes de gestió de la qualitat i optimització de processos, he exercit diverses responsabilitats tècniques i directives als departaments d’Agricultura i de Governació.

Multimèdia