Envia a un/a amic/ga:

El dia 23 espectacle artístic per la llibertat immediata d'Amadeu Caselllas

El dissabte dia 23 de gener, a l'Ateneu Popular 9 Barris i presentat per Matthew Tree, un bon grapat d’artistes oferiran un espectable multidisciplinar en solidaritat amb Amadeu Casellas. L’acte, convocat sota el lema “Si els mitjans callen, parlen les persones: Llibertat inmediata Amadeu Casellas” comptarà amb la participació dels Diables de Santa Andreu, Arnau Vilardebò (monòleg), Color Humano (música mestissa), Daniel Higiénico (música-teatre), La Petite Sof (acordió-poesia), I am what i am (perfomance), Juanito Piquete (música-rock), Doble Zero (música-rap), Reggae Night Reunion (música reggae), Maldoror (poesia), Larumbe (música-rumba). Lily Colombia (circ-pallassa), VJ Albània (video-creació), Càndida (perfomance-pintura), B&B (circ-teles) i Airis (circ-trapezi), que oferiran les seves creacions en un acte que ben segur aplegarà moltes de les persones que al llarg d’aquests mesos s’han anat incorporant en la denúncia de la situació que travessa i pateix aquest ciutadà, de fa tants anys empresonat malgrat no haver comès cap delicte de sang i que actualment es troba a la presó de Girona sota un règim excepcional, que li comporta fins i tot no poder rebre visites normalitzades (a aquest mateix diputat, els Serveis Penitenciaris de la Generalitat no li permeten de visitar-lo, malgrat haver obtingut permisos per fer-ho en altres ocasions anteriors).
Convé de fer córrer la convocatòria per tal que puguem aplegar-nos-hi una gentada i poder fer més forta la denúncia d'aquesta  situació tan dolorosa pel que fa a l'Amadeu Casellas i la seva família,   tant vergonyant quant a la manca d'equanimitat del sistema de què ens hem dotat  i tan lessiu respecte a  l'autoestima com a societat democràtica.