# PROUESPOLI

Som un país fort, amb una economia que s'obre al món , exportador i solvent, i no hauríem de fer cap retallada si Catalunya gestionés els seus propis recursos. Ja és hora de tenir la caixa i la clau de la caixa dels nostres impostos perquè la ciutadania de Catalunya mereix un futur millor i més digne.

És per això, que ERC donem el tret de sortida a la campanya que es durà a terme des d’avui fins al 31 d'octubre té com a principal objectiu fer créixer el suport social per avançar cap a la República Catalana, com a via de solució als greus problemes econòmics que pateix el país i la seva ciutadania per la manca d'independència econòmica i política a què està sotmesa Catalunya i el conjunt dels Països Catalans. Per tal de fer créixer aquest suport, la campanya difondrà les dades i xifres de l'espoli fiscal a Catalunya, i les conseqüències econòmiques i socials que té aquest espoli sobre la ciutadania. L'altra vessant de la campanya també cerca fer arribar als àmbits d'influència europea els arguments i la realitat de les balances fiscals de Catalunya envers l'Estat espanyol.

L
a campanya deixa molt clar quin és el posicionament d'ERC en el debat del pacte fiscal: defensa del concert econòmic, clau i caixa; posicionar la hisenda pròpia com a instrument per a construir la república catalana; i deixar clar que no és possible un pacte amb l'Estat perquè mai compleix i mai ha reduït el dèficit fiscal envers Catalunya.

Més informació a www.prouespoli.cat