És l'equilibri territorial, estúpid!

El Sr. Rajoy, a Catalunya via la Sra. Camacho, es passa el dia parlant de responsabilitat i serietat, com si la responsabilitat i la serietat fos patrimoni del PP. Ens proposen ara, retallar 10.000MM en Salut i Educació, això si!, a càrrec de les comunitats, m'entres es gasten més de 5000MM fent AVE's en territoris on no hi pujarà ningú, equilibri territorial en diuen! Fan populisme no apujant l'IVA (ho acabaran fent perquè no tindran més remei) tot i saber que és el país que el te més baix i no toquen el poder adquisitiu (els sous) dels funcionaris de l'estat (aquí, de moment ho hem fet 3 vegades) que viuen i gasten a Madrid ja que l'impacte econòmic seria molt important per la ciutat i capital de l'estat, Madrid!. Se'ns pixen a la cara i diuen que plou!

Isaac Albert i Agut
...Em dic Isaac Albert i soc nascut el 6 de febrer de 1969 a Terrassa.  Soc molt aficionat a la cuina, i per tan m’agrada menjar, i també beure, tot i que dit així és pugui mal interpretar.

Publicacions

Multimèdia