El vot útil és...

... ERC, Esquerra Republicana de Catalunya. Si amb 25 diputats del PSC, els drets socials i les llibertats dels catalans han estat castigats pel PSOE, de res servirà el vot de resignació dels progressistes al PSC davant la majoria absoluta del PP.  El discurs de la por ja no serveix. En l’època de 25 diputats del PSOE a Catalunya hem vist com s’aniquilava l’Estatut, augmentava el dèficit fiscal, i seguíem sense inversions en infraestructures per sortir de la crisi.
Ningú ha fet més mal a l’estat del benestar com el PSOE a Madrid, dilapidant 60.000 milions d’euros en una xarxa d’AVE sense passatgers. Mentre el PSC estigui subjugat al PSOE, que no comptin amb nosaltres. Nosaltres ho varem intentar. Els hi vam donar una oportunitat de treballar des d'aquí pel país. Ara em sento legitimat per apel.lar als catalanistes que voten al PSC que emetin un vot de país, un vot lliure, que votin per l'Alfred Bosch.

Isaac Albert i Agut
...Em dic Isaac Albert i soc nascut el 6 de febrer de 1969 a Terrassa.  Soc molt aficionat a la cuina, i per tan m’agrada menjar, i també beure, tot i que dit així és pugui mal interpretar.

Publicacions

Multimèdia