CiU: entre dreta i esquerra, dreta; entre dreta i país, CiU.

La proximitat del 20 de Novembre anul·la la capacitat de governar, de marcar prioritats, en definitiva, de liderar, del govern del país. CiU, fa surfing polític per les qüestions més importants que tenim sobre la taula a l'espera de les eleccions del 20 de Novembre. Una vegada més, supedita la política catalana a l'espanyola, o millor dit, supedita el pais al partit. Com ja sabeim CiU, entre dreta i esquerra sempre dreta, i entre dreta i país, CiU.
No sabem si prorrogarà pressupostos, no ens aclareix o no ens vol dir si ha estat marginat pel ministre Blanco en l’acte de demà, el Govern, de fet, no aclareix o no vol dir, a canvi de què ha acceptat finalment assistir a l’acte propagandístic de Blanco sobre el Corredor del Mediterrani.. una foto pot ser!!; el Govern no aclareix o no vol dir si la proposta sobre els convenis de mediació per les hipoteques és o no el mateix que el fi de deute que ja s’està aplicant, el Govern no vol recordar o no vol dir per què gracies a l’acord entre PP i CiU el 2003 es va descartar prioritzar el Corredor del mediterrani i el Govern no aclareix o no vol dir si són certes les acusacions del PSC quan assegurar que els contractes blindats a la Diputació s’inspiren en contractes similars dels Governs Pujol de finals del 90.

Isaac Albert i Agut
...Em dic Isaac Albert i soc nascut el 6 de febrer de 1969 a Terrassa.  Soc molt aficionat a la cuina, i per tan m’agrada menjar, i també beure, tot i que dit així és pugui mal interpretar.

Publicacions

Multimèdia