No serà que Espanya és un 'tigre de paper'?

L’Estat espanyol ha quedat del tot en evidència amb la simbòlica consulta popular per a la independència convocada a Arenys de Munt. La seva cultura democràtica dóna pel que dóna i no cal encaparrar-s’hi més. Tot plegat fa pensar en si, a l’hora de la veritat, rere una fortalesa aparent no s’amaga una por i una inseguretat institucional i psicològica impròpia d’un Estat que pretén actuar amb normalitat al si de la Unió Europea. No serà que, a l’hora de la veritat, Espanya és, com deien fa anys els vells rockers, un tigre de paper?

Bon Onze de Setembre.

Ens veiem a Arenys de Munt!

comentaris

comentari
javier (madrid) 18.09.2009 | 04.44 h
Hola: Bueno la última frase tiene dos interpretaciones: - primero Mao hablando sobre Estados Unidos. - Y la segunda el almirante japonés hablando sobre su ataque. Decidir sobre ellas será historia. Un saludo. Javier

Eduard López
Càrrec actual a Esquerra Vicesecretari general de Coordinació Interna i Territori Formació i trajectòria personal Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona.