La unitat de CiU i PSC no dura ni un 'Telenotícies'

La unitat escenificada per CiU i PSC amb la resolució que van promoure la setmana passada al Parlament no ha durat ni un Telenotícies. Esquerra, que va votar-la sense cap entusiasme en un gest de responsabilitat, ha estat assetjada per terra, mar i aire per no haver fet l’onada a Mas i Montilla, els seus impulsors. Ara, quan ambdós amenacen de tirar-se novament els plats pel cap amb tacticismes electoralistes de curta volada, el país torna a ser allà on era. I el seu problema, agradi o no agradi a la sociovergència política i periodística, no és la previsible sentencia d’un tribunal sinó les mancances democràtiques de l’Espanya constitucional.

Amb aquest tàndem no anem enlloc. En parlo a La unitat CiU-PSC, ni un ‘Telenotícies’ .

*Il·lustra aquest post l’obra Ramon Casas i Pere Romeu en tàndem (1897), de Ramon Casas.

comentaris

comentari
montse (castell d'aro) 04.05.2010 | 18.04 h
És una vertadera llàstima que alguns partits del nostre pais s'entretinguin en aquestes lluites fratricides tan nostrades quan tenim al davant un tema amb una magnitud i una trascendència que només els llibres de text reflectiran amb justícia d'aquí a uns anys. Ara per ara, el pa a l'ull que cega la vista dels líders del PSC i de CiU impedeix de veure l'autèntic panorama que se'ns presentarà demà passat, després de la sentència que farà, una vegada més, que el nostre pais hagi de clavar el genoll a terra i baixar el cap. No en tenim prou ja?? http://montse-rovira.blogspot.com/

Eduard López
Càrrec actual a Esquerra Vicesecretari general de Coordinació Interna i Territori Formació i trajectòria personal Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona.