Vergonyós

Ens hi deixem la pell per fer grans plans estratègics de turisme, però oferir les millors prestacions, el millor servei i ens oblidem de les petites coses.
Les darreres setmanes he viscut uns dies surrealistes com a regidor, els estrangers gaudint i vivint Palamós al 100% i la gent de la casa, com sempre, preocupant-se més que mai pel seu poble. Un Palamós més brut i més descuidat que mai, que en plena època de redacció de les ordenances de civisme podrien tenir en compte. Un Palamós deixat, ple d’escombraries, un Palamós que ni jo ni crec que cap veí vulgui.
Perquè donem aquesta imatge? Perquè no estem a sobre pel compliment del conveni de neteja? Perquè ens preocupem de les gran s coses i ens oblidem del dia a dia, dels petits detalls que al cap i a la fi són el que conten.
Imagineu-vos per un moment que arribeu a Palamós i visiteu l’espai del Peix, sensacional, fantàstic, passeu per la llotja, balleu sardanes al passeig, gaudiu del muru, i que tornant a casa us trobeu que quilos de deixalles arrebossen els contenidors, que barrejat l’olor amb el calor fan que totes aquelles sensacions tant fantàstiques que ens havien captivat de Palamós quedin en l’oblit.
Tots sabem que a l’estiu som molts més que a l’hivern, i que és més complicat tot plegat, però un esforç extra no és demanar tant, o si més no previsió.
Crec que els Palamosins no demanem tant, només volem Palamós net.

comentaris

comentari
25.08.2011 | 10.26 h
A Palamós s'ha perdut molt més que la neteja. La superficialitat és la base de la seva política. O és que no recordeu tot el que s'ha perdut? Clubs de fútbol i basket en categories nacionals, Festival internacional de Música primer a la catifa i després amb l'Ichiro Suzuki, l'Escola de Vela amb l'assitència dels principals regadistes, Premi internacional de Pintura de Palamós... segueixo?

comentari
Felip Cavallini (Palamos) 17.03.2012 | 18.09 h
Penso que el problema es doble, d'una banda el servei d'escombreries que es insuficient, per l'altra banda s'ha de dir que molta gent i comerçants tenen una conducta incivil per exemple al inici del Carrer Major he vist mès d'una vegada Cateura, Optica etc. deixar caixes de carto' i ningú' diu res, ni la policia local com sembla...