#novullpagar a Espanya

Aquests darrers dies sembla que la ciutadania per fi es desperta, i es que als catalans quan ens toquen la butxaca és quan molts reaccionen. Ja era hora! ja ho diuen també que val més tard que mai.
Donem doncs la benvinguda a la societat que ha decidit moure's del sofà i reivindicar el que és nostre. Jo no vull pagar peatges, i menys quan aquests depenen d'Espanya o per un succedani que ens ven al país veí per quatre duros perquè els poder fàctics, altrament La Caixa, els pressiona.
Senyor Mas, vostè també es planta o seguirà pagant?
Us animo doncs a formar part de totes les reivindicacions, concentracions i actes que es fan arreu del territori per demanar que deixin, una vegada més de robar-nos.
Moltes independències han començat amb la llibertat de peatges, serà aquest també el cas de Catalunya? esperem que sí!!
Des d'ERC elevarem les reivindicacions de la societat als plens de la nostra vila, esperem que s'hi sumin el màxim nombre de forces possibles i així aconseguirem crear més pressió.

Doncs això: #novullpagar a Espanya

comentaris

comentari
anominous (palamos) 25.05.2012 | 22.52 h
yo tampoc vull pagar el sou de Artur Mas, un des mes elevats dels politics espanyols, tampoc vull pagar els sous de la policia autonomica, unes de les millors pagades d Europa, tampoc entenc que TV3 tingui un deficit gairebe equivalent a TVE, tampoc vull pagar ells sous de les pseudos embaixades catalanes. qui roba a qui? Qui en toca la butxaca?