S'enxampa abans un mentides que un coix (2)

Comencem la temporada com la vam acabar: Donant la cara. En el post d'aquest mateix títol ja vaig exposar la qüestió. En el butlletí de CIU de juliol en un assaig difícil de superar de demagògia van ultrapassar vàries línies. La de simplicitat i cohabitació amb el PP ja les vaig anotar. La pedant ocultació de les polítiques de retallades del govern d'Artur Mas, ja era sabuda i n'hem parlat del dret al revés en els Plenaris. Sobretot quan es tracta de deixar-los en evidència al constatar que la cruel retallada, l'assumeixen 7 a 2 entre ajuntament i escola.

La darrera dada, numèrica, l'he deixat reposar, esperant que els sis regidors de CIU i el responsable de comunicació convergent, s'adonessin a temps i RECTIFIQUESSIN. Quina broma oi?

El gràfic de CIU advertia que els guals s'apujaven un 28%. El mèrit de posar-se de peus a la galleda és abusar de les dades -tot i la simplicitat del gràfic!-. Segons ells el gual per un garatge de 2 cotxes passaria de 54€ a 70€. Pobrets, no n'encerten ni una! les dades correctes per a dos i tres cotxes és de 82€ fins ara  -preu posat per CIU en la legislatura passada- a 87€. Mentre que per una sola plaça -el cas més habitual- es passa de 54 a 56€. Baja, que ni saben el què van aprovar ells, ni saben el que aprova el govern. Com a mínim, que tinguessin la humilitat de preguntar abans de fer el ridícul. Que RECTIFIQUIN ja no els hi demano. La mentida ha estat massa integrada en el seu discurs, i poc hem trigat per sentir-ne més.

Les aniré recordant, a poc a poc. A veure si abans de la propera fan el cor fort i en reconeixen alguna.