S'enxampa abans a un mentider que un coix (1)

Permeteu-me que no sigui més explícit en aquest post (avui obviaré donar dades numèriques que fins i tot farien enrogir a un nen/a de primària) però prometo la segona part properament.

Ahir mateix, llegia el darrer butlletí de CIU a Sant Sadurní (no sé quin número és perquè no ens ho indiquen). La simplicitat esquemàtica fa que sigui molt fàcil de llegir i que no calguin gaires explicacions. Tanmateix en aquestes condicions les errades (que ja avanço, n'hi han forces) dónen més per sucar-hi pa...

Sorprèn, i no ho dic només a compte personal, que un partit de govern, tant a l'administració local com a les diverses administracions catalanes, faci tant barroerament una oposició de barricada. No critico l'oposició de barricada, perquè entre altres coses és necessari conèixer el terreny en el què et mous perfectament. Critico la barroeria.

És trist donar dades errònies, i més, les que són responsabilitat de la teva anterior gestió. Com trist és amagar el percentatge de responsabilitat que té el govern de la Generalitat (CIU) en l'apujada 'discreta' (1) de les taxes d'escola bressol i escola de música. Per cert, després de 19 anys de Govern, el Grup Municipal de CIU no sap la diferència entre un import i una taxa. I el més sorprenent de tot: CIU, en un exercici difícil d'igualar de demagògia imputa l'augment del 13% d'IBI al govern municipal quan tres quartes parts de l'apujada fou imposada pel Congrés dels Diputats, en la primera mesura econòmica del Govern del PP que va aprovar amb els vots a favor de CIU. I a més, un cop ja aprovades les taxes pel Ple municipal amb l'abstenció de CIU, per cert!

En la darrera legislatura, ERC i jo en particular, vam rebre moltes acusacions de demagògia, però en cap cas CIU va atrevir a posar blanc sobre negre. Com anem fent durant tota la legislatura, nosaltres si que el posarem (i aquest post és la prova). 'La dòna del Cèsar, a més de ser-ho ho ha de semblar'

(1) que sigui 'disctret' o 'rellevant' va en funció de la proporcionalitat de la retallada. D'una retallada (CIU) de 925€ en dos anys, un augment de 225€ al meu entendre és discret.