Sant Sadurní es mou

Els mesos d'abril i maig, i sobretot el maig, dóna per molt a Sant Sadurní. En quatre setmanes, comptant la darrera d'abril, s'hauran organitzat fins a cinc dinars populars (aplec sardanista, paella d'adema, els menjars del món, la cargolada d'Esquerra i el Brot; i crec que me'n deixo algun). deixant de banda el Maig Gastronòmic.

Altrament destacar una altra edició del cicle de poesia a les caves (que desafortunadament encara no he pogut gaudir enguany) encapçalada pel Santi Borrell. Però sobretot la simbiosi que finalment s'ha aconseguit entre un acte cultural i les caves, que comença a donar els seus fruits i noves possibilitats. Qui ho havia de dir a finals dels anys 90 quan el Santi, amb algun ajudant de tant en tant, aconseguia organitzar un cicle a l'Índex !

I acabo amb els barris, que solen culminar, més festiva que culturalment aquesta sobredosi d'activitat cultural. Una Festa, que sense estar en perill d'extinció, si que és la que més dificultats travessa, pel seu calendari, tipologia, format i organització. La retrobarem el proper 7 juny, enguany en 'corpus de sang'.