Prioritats i altres històries

Dilluns l'equip de govern ampliat (CIU, AMI i PP) van anar a visitar dos camps de pitch&putt. Un pas més per la implantació en sòl públic.

Clama el cel, que avui, en plena crisi econòmica i de serveis municipals, els gestors badin i s'enbadoquin en afers ociosos. Què ens costarà la broma? ja ho sentirem a dir, però de fet, fa dies que ho paguem ben car.

Mentre baden i van d'excursió, es deixen de fer les gestions necessàries, per exemple, per planificar la tercera escola bressol, i evitar que més famílies es quedin fora d'aquest servei.

O assegurar els trenta pisos de protecció oficial que estan signats des de la passada legislatura i que una patètica gestió del tàndem AMAT-RANDO. O a mantenir el 100% del servei de Mainada, ara que la Regidora prefereix fer rebaixes.

No, l'Ajuntament, prefereix quedar-se atònit veient com s'okupen pisos socials, o es queden buits durant anys i panys o es paralitzen les obres de construcció dels pisos previstos de sortejar el 2009. M'agradaria saber quantes "excursions" s'han fet per resoldre aquest desastre. De trucades, sabem que moltes i la darrera resposta ens ha deixat a tots glaçats. l'Incasol no construirà ni els 30 pisos socials, ni els dos pisos de tutel·latge per a vuit persones amb problemàtiques psíquiques ni els locals per la futura escola d'adults.

Però tranquils, ells baden amb un bon swing.