Envia a un/a amic/ga:

Joan Amat frivolitza tornar-se a presentar per l'alcaldia.

En una entrevista al 3devuit Joan Amat evadeix la condició d'alcalde responsable en temps difícils i frivolitza sobre una possible continuítat com alcaldable de CIU per a la propera legislatura. Només hi perdré l'estona d'escriure aquest post.

Primer. El que digui o deixi de dir Joan Amat sempre ens ho hem d'agafar amb quarantena. I més parlant de temes electorals.

Segon. Joan Amat no es tornarà a presentar a l'alcaldia (no perquè faci un any i mig que ho va repetint) per pura lògica narcisiista: el seu ego no pairia una derrota i menys si és proporcional amb la baixada continuada de les dues darreres eleccions municipals (dels 2500 vots als 2015 actuals).

Tercer. Joan Amat només tracta de desviar l'atenció i provocar crítiques perquè la seva substituta passi més desapercebuda i deixar-li el camí lliure a les inauguracions i les fotos.

Quatre. Situat en la voràgine electoralista Joan Amat oblida la situació crítica de l'economia municipal. Mentre el poble llegia les seves declaracions, ell, baixava a l'arena per amenaçar al personal municipal de despedir personal i estalvir-se els 100.000€ que els deu del darrer conveni laboral. Ja fa temps que des d'ERC anunciem la catastròfica política contractual de l'Ajuntament, que ha incrementat el capítol de personal sense preveure'n la despesa fixe que s'originava.

Cinc. Joan Amat ja ha obert la veda. La "compra" de vots amb diner públic és l'às a la màniga. La retirada de denúncies de trànsit, la vista grosa en instal.lacions l.legals,...i d'altres que necessiten un (o més) post sencers i que ja detallarem més endavant. El que tracta de rampinyar amb l'incompliment del conveni es malgastarà en altres afers.