Envia a un/a amic/ga:

Les presses i el luxe

El govern ja ha decidit que fer dels 2 milions d'euros que pot rebre del fons d'inversions especial del govern central. I també ha decidit, fer marxa enrera i pressupostar pel 2009 unes inversions magres i poc definides.

Pel primer embat, s'aposta per la segona fase de la Fassina de Can Guineu i continuar amb la pretensió de fer-ne un centre d'interpretació del cava. Encara n'hi faltaran uns quants de milions d'euros i malauradament, ni el més optimista pot entreveure que les expectatives que susciti el projecte magne de Joan Amat, arribi mai als 200.000 visites anuals, que van posar com objectiu els que van vendre la idea. Sembla que tansols CIU, AMI i PP s'ho han cregut...o potser ni tant sols ells s'ho han cregut, però valgui alguna cosa magnífica (en costos) per acabar una llarga carrera política, o per continuar la resta, deuen pensar ...

Molt bé, li seguirem recordant a l'alcalde que mentre la Fassina s'hi entreveu quelcom, a Can Guineu, només ens hi podem imaginar ruïna. Alguns el recordarem en els seus darrers anys per això. Tot va a gustos.

La resta d'obres per satisfer el "regal" seran urbanitzacions de carrers i places pressupostades el 2009 i millora de voreres a l'eixample.

Malauradament s'ha perdut una nova oportunitat per fer un salt qualitatiu, però ja se sap, d'on no hi ha planificació, no en raja.